pátek 31. ledna 2014

31 dní s Linuxem

Na nový rok jsem si řekl, že je čas na nějakou tu hlubokou životní změnu.

Teď už je to třicátý první den, kdy v celku úspěšně a bez problémů funguji na Linux Mint 16 s Cinnamon rozhraním. Musím se přiznat, že jsem Linux používal již mnohokrát dříve, ale zatím nikdy jsem u něj nevydržel dlouhodobě (buď se zhroutil anebo nestačil), leč teď se zdá, že jsme si padly na správnou notu.

Hlavním důvodem spokojenosti bude asi to, že mi běží pěkně svižně. Pravděpodobně jde jen o subjektivní dojem ale ten je pro mě pochopitelně podstatný. 

Zvládám tu takřka všechno co ke své práci aktuálně potřebuji. Webový prohlížeč, textový editor se zvýrazněnou syntaxí, něco na grafiku... Jen ten střih videa tu není možný a bohužel trochu chybí i GM, takže Win7 stále mám a nechystám se ho trvale opustit (je to super systém), ale dost mi blbne (posledně se mi odmítal zapnout) a na mém hardware občas dost nestíhá (subjektivně).

Navíc si ho užívám v práci (9 hodin denně), kde dokáže hned po startu řádně zasekat i i5. 

Leč na nový počítač, do kterého se asi brzy rozhoupu zainvestovat bych chtěl Win8 páč je super. Věřte mi - jel jsem na něm dobrého půl roku v době kdy jsem svůj počítač neměl a teď ho často (každý den) užívám v práci na mnoha různých strojích a je to až na pár excesů paráda.

Toť vše. 


Žádné komentáře:

Okomentovat