neděle 26. ledna 2014

Projekt č. 1: Cvičení

Tož tak už se nám měsíc blíží ke konci a můžu říci, že se mi snad i docela dařilo, leč potřebný návyk jsem si určitě nevypěstoval.

Proč? Mám tu sice tabulku, kterou jsem vyplňoval ale bohužel ne pravidelně a tak v ní mám spoustu děr. Možná je to tím, že jsem zvolil digitální formu, proto jsem se k ní mnohdy nedoklikal, takže ji jdu právě teď přepsat na papír, který budu mít položen na pracovní desce... Také nemůžu říci, že bych si dával poctivou rozcvičku každý den, ale na druhou stranu jsem snad vždy udělal alespoň nějaký ten protahovací cvik.

Mimo jiné jsem si dal několik kondičních procházek, boxování do pytle, větší cvičení... Ale jak píšu, většinou šlo jen o protažení. 

Takže je třeba to zrevidovat. Každopádně pojedu určitě i příští měsíc, kdy si stanovím i další projekt.

Jdu si zacvičit.


2 komentáře:

  1. Dobrá práce :) taky si vedu tabulku a snažím se obden udělat aspoň 200 cviků. Mě to baví si to dávat do excelu a sledovat graf, motivace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to právě elektronicky moc nenadchlo, tak to teď zkouším papírově. Zatím je to pár dní tak těžko soudit. :)

      Každopádně mi jde spíše o pohyb samotný, takže si přesné dávky cvičení nestanovuji.

      Vymazat