pondělí 3. února 2014

Projekt č. 2: Psaní, gramatika, tvorba

Tak je načase oznámit plán na další měsíc.

Dost jsem toho již napsal a ještě vice toho mám rozepsaného. Jenže i přes své zjevné úžasné úspěchy v této oblasti mám určitě co zlepšovat, a právě proto jsem jako druhý osobní projekt roku 2014 zvolil toto téma.

Hlavními úkoly bude:
- nastudovat něco o gramatice (knížečku už mám delší dobu, ale chce to i nějaký cvičení)
- udělat si pár cvičení z kurzu psaní od René Nekudy
- napsat nějaký kloudný článek na "hlubokomyslné téma"
- dokončit jednu dlouho rozepsanou brožurku (už je třeba jí označit za hotovou)
- a zapracovat na jiné brožurce, která je taky rozpracovaná ale spousta kapitol chybí

Mimoto samozřejmě stále pojedou i ostatní věci, včetně cvičení a aktuálně například studia kódování webů, čemuž jsem se vždy docela úspěšně vyhýbal ale v rámci jisté nabídky jsem se do toho pustil... Zatím je to pohodička.

Tak gramatiko! Ty přežitku dob minulých! Boj se mne!



2 komentáře:

  1. Asi ti to tu neukládá komentáře, ale určitě jsme ti tu psal povzbuzující příspěvek, protože mě tvoje rozhodnutí nesmírně potěšilo! :-) Tak ještě jednou přeji mnoho zdaru a pevné nervy!

    Jinač myslím, že v prvním odstavci bys měl mít před "a proto" čárku. Mezi větami není slučovací poměr. Ale můžu se plést.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Pracuji na tom. Leč pomaleji než bych chtěl. :)

      U "a proto" také nevím. Mám zafixované, že u "a" se nepíše čárka nikdy, což tedy není pravda. Tak si o tom něco přečtu: http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=153 :)

      Problém s komentáři jsem nezaznamenal, ale určitě to možné je.

      Vymazat