čtvrtek 28. února 2013

FireHead slaví již deváté narozeniny!

Bylo mi tehdy v roce 2004 asi čtrnáct let, kdy mi Smula připravil jednoduchou stránku na kterou jsme dali dvě mé hříčky - Střelnici a Karlův příběh. 

A vidíte! Ve velké tichosti uběhlo od té "rozhodující" chvíle před několika dny již devět let.

První roky byli opravdu produktivní, kdy jsem sypal jednu hru za druhou ale postupem času to pokleslo až na dnešní dvě/tři do roka. Na druhou stranu se alespoň teoreticky zvýšila jejich kvalita. Což má přímou souvislost s tím, že bych tento vývoj chtěl posunout dál a proto jsem začal spolupracovat na hrách z jinými lidmi - nebo se to naskytlo jen osudem?

 Pracovat s jinými lidmi je Vážně skvělé, protože já mám většinou potřebu všechno odrbat - "takhle, jak jsem to tady naplácal, to přece každému stačí", ale když do projektu vkládá úsilí i někdo jiný - motivuje mě to udělat lépe, protože si jeho práce vážím a nechci aby byla k ničemu. Úžasné také je, když Váš kolega sedí/leží hned vedle a připravuje grafiku zatímco vy zapojujete do projektu věci, jenž udělal chvíli předtím. Možnost osobně konzultovat, hádat se a nakonec uznat že má pravdu, protože to vypadá líp než moje první odrbaná verze, je prostě super. Musím se přiznat, že jsem se výtkám prvně bránil, ale opravdu stojí za to si je vyslechnout a věnovat tu minutku na opravu. 

Jsem zvědav jestli se povede následující rok využít k dalšímu posunu, protože už před pár dny jsem začal pracovat na další hře - tentokrát vůbec poprvé podle nápadu někoho jiného, konkrétně Play3ra. Tak uvidíme. 

Žádné komentáře:

Okomentovat