čtvrtek 21. února 2013

Jaké zombie filmy jsem viděl?

Při přípravě popkulturního filmového zombíka (alternativa bobříka) pro zombie fórum, jsem došel k závěru  že by nebylo na škodu udělat si krátký seznam těch několika filmů co jsem prozatím viděl. Je mi ale jasné, že po jeho shlédnutí mě označíte za blázna a přitom jsem určitě nějaké vynechal :D


Všiml jsem si, že článek má opravdu slušnou čtenost, tak snad nikoho neuráží, že jde opravdu jen o seznam. Informace o jednotlivých filmech si můžete snadno dohledat pomocí Google. 
Spoustu skvělých informací o zombie filmech, videohrách i faktech se dozvíte zde. 

- Noc oživlých mrtvol 1968, černobílá i barevná verze, (Romero)
- Úsvit mrtvých (Romero)
- Den mrtvých 
(Romero)
- Země mrtvých 
(Romero)
- Deník mrtvých 
(Romero)
- Přežívání mrtvých (Romero)
- 28 days later
- 28 weeks later
- Zombi 2
- Rec

- Rec 2
- Rec 3
- Shaun of the dead
- Úsvit mrtvých 2004
- Noc oživlých mrtvol 1990
- Zombieland
- Deadset
- Boys eat girls
- Juan of the dead
- Deadsnow
- Zombie apocalypse
- Cocney vs Zombies
- The Walking dead (první série a druhá série)
- Evil Dead 
- Evil Dead 2

- Army of Darkness (Evil Dead 3)
- Resident Evil 1, 2, 3, 4, 5
- Resident Evil (animovaný)
- Return of the living dead
- Perkins 14
- Day of the dead - remake
- Dance of the dead
- Fido
- Braindead (bohužel jen tak na půl)
- Planeta terror
- Doghouse
- Last of the living
- Zombie přichází (taky jen tak na půl)
- Evado (cz nezávislý film)
- Choking Hazard (cz film)
- The Dead (afrika)
- Pontypool
- Quarantine (remake rec)
- House of the dead
- Creepshow (i dvojku, ale tam jsem zombie neviděl) (Romero)
- The Thruth behind zombie (docela nudný dokument od national geografic)
- Mutants (france)
- Bunkr smrti (outpost - zombie neviditelní nacisti) 
- High school of the dead (anime)
- Severed / Stíny z lesa 
- Zone of the dead
- La Horde (france?)
- Siege of the Dead (Rammbock)
- Devils Playground
- Against the dark / Poslední noc (Steven Segal!)
- Noc husí kůže - 1986
- ZMD: Zombies of mass destruction
- Experiment Zombie
- Nakaženi smrtí / Insanitarium 
- Fligt of the living dead (l4d v letadle)
- Undead - 2003, australie (a zombie ryby)
- Zombie strippers
...


Krátké filmy (co si teď vybavuji)
- 2 Hours
- Jews of the dead
- Zombie movie (cz film)
- Všechny bonusy k 28, v četně "seriálu" The Rage
- Bite me (první série)
- dva díly Masters of horror
- A new year (moc hezké, "podstata strachu")
- The outbreak (interaktivní film)
...

Ne tak úplně zombie filmy, ale jaktakž se jich týkají nebo podobají
- 30 dní dlouhá noc
- 30 dní dlouhá noc 2
- Panika na rock island
- Carries
- The Crazies - remake 
- Smallvile (zombie episoda)
- Misfits (párkrát tam zombie byli)
- Deadliest Warriors (i jiné než zombie episoda)
- Dead Space (anime)
- Doom (2005, já zombie neviděl ale prý tam byly)
- Chata v horách (zombie tam byli)
- Černé ovce (místo zombie jsou tu ovečky a ovcodlaci :D )
- Wicked little things
- Ruka zabiják
- Maniac Cop (jeden zombie policajt a Bruce Campbell)
...

Určitě mám ještě co dohánět! Tak piště ;)

1 komentář: