úterý 12. března 2013

Bídnici a Nespoutaný Django

Aby tady nestálá řeč, a protože se mi nechce zrovna povídat o shánění práce, studiu, copywritingu, programování a dalších věcech, tak se Vám alespoň pokusím zprostředkovat mé dojmy ze dvou filmů, které jsem měl tu čest v době nedávné zhlédnout v kině.

Bídnici


Moc jsem netušil do čeho jdu, jen že se tam asi bude zpívat a hlavním hrdinou bude nějaký pán co ukradl chleba. Fanda muzikálů opravdu nejsem a po viděni několika dílů High School Musical a podobných, kde běží "děj" a pak lidé začnou tajrdlíkovat... mno, však to znáte.

Hned v první scéně mě překvapila velkolepá výprava, masky, kterou si film troufám si říct udržel až do konce. Zajímavostí pro mě byla téměř plná absence mluveného slova, dokonce i dialogy mezi postavami byli zpívané a monology natáčené na jeden záběr působili působivě. Jen by to občas nemuseli tahat do zbytečných výšek trhajících uši. Děj byl, alespoň co jsem zjistil docela zkrácený, ale musím říct, že autory zvolené části fungovali bez problémů a nic mi nechybělo a životní příběh Valja Valžana "Wolferina" jsem hned nepoznal a "Diktator" kradoucí vše co se mu dostane pod ruku pobavil. 


Nespoutaný Django


Tento film jsem viděl už před nějakou dobou a podobně jako minule jsem věděl jen, že má jít o nějaký Western od Tarantina. Překvapilo mě to, velmi mile. Django i Zubař byli fajn postavy, Dicaprio jako záporňák mě sice příliš nenadchl a pár věcí ve filmu bylo podivných, ale to nic nemění na tom, že to mělo zajímavý děj, prostředí a dobu, překvapivou akci a dobrý humor. Musím ale říct, že "Zabiják hadů v letadle" strašně otravně přehrával :)



Asi se úplně přestanu dívat na trailery, protože mě pak ty filmy baví víc, když nevím o čem to všechno je a jaké scény uvidím :)

Co vy? Viděly jste některý z těch filmů? Nenávidíte je? 

5 komentářů:

  1. Bídníky jsem neviděla, odrazuje mě ta jejich američnost. Nejradši asi stejně budu mít vždycky ty s Depardieuem.
    A Djanga jsem zatím viděla jenom jednou, byť ne rozhodně naposledy. Za mě rotten thumbs up, mně se to líbilo moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jinou verzi bídníků neviděl ani nečetl, takže nemám s čím porovnat.

    A na Djanga bych taky rád v nějaké době koukl ještě jednou.

    OdpovědětVymazat
  3. Na Nespoutaného Djanga se těším jako prase, ale zatím jsem ještě neměla příležitost jej vidět.

    OdpovědětVymazat
  4. Bídníci mě docela překvapili. Bála jsem se toho jak to pojmou a musím říct, že jsem byla spokojená i když teda nemám moc s čím srovnávat.
    Django se postupně stává mým novým nejoblíbenějším filmem a musím říct že ani po 3 shlédnutích nemám dost.

    OdpovědětVymazat
  5. Podívejte se i na tuhle recenzi ;) Jiný pohled.
    http://www.youtube.com/watch?v=Uxylw-Or4fA

    OdpovědětVymazat