pondělí 30. července 2012

Bouřlivě prokleté natáčení hudebního videoklipu


Videoklip. Celá kapela. Dvě kamery. Několik různých pohledů. Hořící sudy. 

První natáčecí termín naší krásnou zemi napadla bouřka.

Druhý termín přišla bouřka ihned jak jsem nasedl do vlaku. Po hodině cesty jsem tedy jen obhlédl místo, prohodil pár slov s kapelou a jel další hodinu zpět.

Třetí termín bylo krásně. Natáčení v podchodu i venku probíhalo bez problému. Zbývali už jen bicí za denního světla, když v tom se zvedl vítr a ateliérová světla začala poletovat vzduchem a do sudu (zatím nezapálených) začali bušit ledové kroupy... 

Rozhodli jsme se to dokončit.

Světla svítila, oheň plál (při pravidelném dolévání hořlavých tekutin) a kamera se potila.

Hotovo.

Pro mě osobně to bylo docela zajímavé a poučné natáčení, protože něco tak velkého a hlavně připraveného jsem dělal vůbec poprvé. Kvalita natočeného videa z půjčené kamery mě sice trochu zklamala, ale věřím, že to nebude vyloženě vadit. Teď už čekám jen na pár drobných dotáček a můžu se pustit do střihu - což bude pekelná piplačka. Každopádně si po zběžném prohlednutí záznamů myslím, že je tu potenciál vzniku pěkného videa - což je na téměř nulový rozpočet, nízké zkušenosti a dosti amatérskou techniku jednoduše super.

Žádné komentáře:

Okomentovat