pátek 13. dubna 2012

Brněnské cestování na Indický způsob

Téměř pět tisíc lidí navštívilo koleje VUT a sledovalo "Light show", která byla fajn, až na přestřelenou délku, hnusnou a asi i nejdelší část s Rytmusem a "nenápadnou" reklamou na nejmenované sušenky :D. Všechno probíhalo bez problémů. Ty nastaly až na cestě pryč, neboť se akce odehrávala na okraji Brna, kde toho večer moc nejezdí... :)

Po půlhodinovém čekání se asi dvě/tři sta lidí se rozběhlo k jedoucímu autobusu! a tlačilo se k jeho dveřím, s pokřiky jako:"Zastav tady!" nebo "K*****, otevři ty dveře." Pan řidič překvapivě neujel ale skutečně zastavil a otevřel. V tom okamžiku jsem byl tlačen vpřed. Dostal jsem loktem do obličeje a potom co se mi podařilo chytit brýle, mě někdo srazil až se mé čelo setkalo s trubkou. Praštěn jsem usednul na první volné místo. Autobus se zaplnil a zbytek cesty proběhl v naprostém klidu.


Prostě jsme si zahrály na Indii a rozhodně to stálo za to - jen doufám, že se takovéto cestovatelské nadšení nestane u nás standardem :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat