sobota 21. dubna 2012

Agent JFK

Při mém prvním setkáním s tímto názvem, jsem si opravdu myslel že jde o něco s Kennedym -> takže jsem ho ignoroval. Jenže jsem ho za posledních pár let potkal již několikrát a pochopitelně jsem se nakonec musel dozvědět oč skutečně jde:

"Český SF/F knižní seriál"

Když se nedávno objevil "remake" prvního dílů v časopisu pevnost, rozhodl jsem se, že to za ty peníze zkusím. Nelitoval jsem. Jedná se o vcelku příjemnou mini knížečku, která již klasicky kombinuje akci a vtip. Hlavní hrdina se takřka omylem dostává do jiné dimenze, jenž je v mnohých ohledech stejná jako naše, ale v některých drobnostech se liší ať již to jsou historické události či přítomnost čarodějů :) On se samozřejmě rozhodne hledat cestu domů, bohužel (pro něj) to nebude jednoduché.

První díl mě docela bavil, a když budu mít nějakou příležitost za rozumné peníze získat další, tak do toho asi půjdu ;)

Znáte? Máte nějaký oblíbený díl? Nebo se Vám to naopak nelíbí? 

Žádné komentáře:

Okomentovat