pátek 11. listopadu 2011

Malá povídková soutěž - sbírka

Jak jistě víte, tak jsem administrátor největší české komunity kolem zombie a přípravy na přežití apokalypsy. O pořádání literární soutěže jsem přemýšlel už delší dobu, ale poprvé jsem se do toho pustit docela nedávno. Vlastně jsme vyhlásily výsledky teprve před týdnem.

Jak jste z úvodu mohly pochopit, jedná se o soutěž na téma zombie - soutěžící mohly klidně sepsat brutální masakr na kozí farmě nebo milostnou romanci na vesmírné stanici, jediné omezení bylo na minimální  počet znaků.

Abych pravdu řekl, počítal jsem tak se třemi povídkami, ale nakonec se přihlásilo lidí mnohem více, leč povídek se sešlo pět, protože před koncem lidé začali zapomínat, v práci je držely 25hodin denně a nebo se prostě porouchaly počítače. Prostě klasika :D

Obsah povídek byl ale natolik rozmanitý, že jsem spokojen. 

Od dramatické příběhu o přežívání civilizace ve středověkých podmínkách v "Od vrcholků hor", můj brutální pohled do feťákovy mysli "Díky drogám žiju", přes dva různé příběhy ze školního prostředí až po výlet do opravdu vzdálené historie.

Žádné komentáře:

Okomentovat