sobota 4. června 2011

Zacvičte si!

Věřím, že mnozí z Vás o tom snily, nebo se o to dokonce i pokoušely - každý den cvičit. Neustálé sezení u počítače při čtení odborných článků, programování, dělání grafiky, psaní semestrálek, koukání na filmy, hraní her, chatování dělá s lidským tělem svoje.

Jenže ono je to tak těžké! Vstát a protáhnout se... alespoň tak mi to dlouho dobu připadalo. Z počátku jsem se do toho musel prostě nutit, občas jsem vynechal a pak se na to vykašlal. Ale nakonec jsem si sepsal seznam každodenních věcí, které bych chtěl dělat automaticky a začal jsem si dělat čárky - a dnes, po pár měsících? Si už čárky ani nedělám, beru jako naprostou si ve volných chvílích stoupnout že židle, protáhnout se, zvednout si činku, udělat nějaký ten klik a pak se zase posadit a pokračovat v práci. Nijak to cvičení nehrotím, nemám v plánu ze sebe udělat korbu (i když trocha svalů neuškodí ;)), ale mám pocit, že to opravdu funguje - cítím se takový spokojenější, mám více energie, snad i lepší kondici a dokonce mě to baví.

Jak jste na tom s tělesným pohybem vy?

2 komentáře:

  1. Musím se přiznat, že mám stejný problém, je mně teprve 16 a mám problémy se zádama, už se mně stalo, že jsem nemohl vstát z postele, doktoři mi řekli, že mám každej den aspoň pár minut cvičit, jenže když přídu ze školy nic se mi nechce a o víkendu se mi chce ještě míň, už kolikrát jsem si říkal, že bych konečně měl začít, ale ještě furt jsem to nesplnil, když už jeden den začnu druhej už to odkládám na ten další.

    OdpovědětVymazat
  2. Chce to se do toho prostě tlačit a tlačit, dokud nepovolíš, jako to bylo u mě... Chce to trochu vůle, pokud nemáš tak se třeba zkus s někým (mámou) domluvit, že ti nedá večeri dokud si nezacvičíš ;)

    OdpovědětVymazat