úterý 28. června 2011

Spokojen po dřině čtvrtého semestru

Ve čtvrtek jsem zvládl poslední zkoušku z Mikroekonomie. Což je podle mnohých asi nejtěžší předmět mé ekonomické části studia. Vzhledem k tomu, že to mnozí opakují dvakrát/třikrát a někteří i čtyřikrát tomu docela věřím a mám radost, že jsem to zmákl na poprvé – věnoval jsem se tomu přes dva týdny zkouškového + čas příprav na zápočty... o křivkách, užitcích, nákladech a milionu dalších věcí se mi i zdálo a dokonce se mi z toho začínalo dělat zle, ale když jsem po šesti hodinách od začátku zkoušky (písemná, ústní) uslyšel:“Tak já Vám teda dám to éčko.“ Spadlo ze mě všecko napětí a začaly mi prázdniny.

Tento semestr se mi zase podařilo udělat všechny předměty a začíná se mi dařit aplikovat metodu průběžného učení – a musím uznat, že to má opravdu něco do sebe! Příští semestr mi to určitě již půjde bez přemáhání – nejenže začnu psát bakalářku, ale hlavně mě čeká třetí pokus na matematiku, která je zřejmě již poslední věcí, jež by mi mohla zabránit k získání titulu.

Takže už jen v bodech co jsem se tentokrát naučil:

  • Aplikace vývojových technik – Objective-c, vývoj pro iOS
  • Databázové systémy – Návrh, SQL, PL/SQL
  • Geografické IS – isy, gpsky, tvorba map, vyhledávaní informací,
  • Matematika – seminář – dobrovolné cvičení matematiky
  • Účetnictví a daně – a dokonce mě to i bavilo
  • Podnikové finance – investice, výnosnosti, splátky…
  • Mikroekonomie – ideální počet rohlíků je prostě tři! :D

1 komentář: