neděle 22. května 2011

Dabing a krev

Tak mnou dlouho vyvíjená hra "Devils Furniture", pro kterou poskytl grafiku Banane4joy a hudbu složil Shotec, bude mít dabing od Perly. Tedy ten už leží na mém disku. Je pojat docela srandovně a to se myslím, do hry jejímž cílem je odpalovat vybušninami židle, abyste našli klíč ode dveří, docela hodí. Jenže znamená to, že se vydání hry opět posune. Jednak ještě netuším jak ho do hry natlačím ale hlavně na to nemám zrovna moc čas ani náladu, vývoj se tak dlouho táhne, že se vyloženě musím nutit do práce, což většina z Vás určitě zná... ale na druhou stranu mě to donutí naučit se něco nového a snad zvedne hru o stupínek výš, za což Perle děkuji.

Se druhou části nadpisu se váže novinka, která pro mnohé(ty co sledují co dělám a píšu) nebude nečekaná. Pracuji na krvavé survivalovce! Už ani nevím jak, ale přijal jsem do hry grafika, Play3ra, který před začátkem tvorby této hry grafiku skoro nikdy nedělal. Ale stáhl Blender a za chvíli jsem měl animace zombáků a chlápka ze sekerou jako z pohádky... šikovnej chlapec. Ale tomu nestačilo a tak během cirka dvou týdnů udělal z lehce gumového hrdiny:
Opravdu propracovanou a strach nahánějící postavu:

A tím se naskýtá další otázka, předělat hru z TOPDOWN (kde žádné detaily nejdou vidět) do IZO? Nejspíše ne, ale spolupráce nám jde pěkně od ruky, takže v dalším projektu.. uvidíme.

Asi bych měl ještě říct, co mám naprogramováno. Moc toho není: základní AI, chození, sekání, střílení, krev, létající hlavy, létající mrtvoly - pěkně animované a to je asi tak cirka všechno.

Myslím, že když řeknu "zkouškové", tak to můj pomalý postup pochopíte, a já se raději jdu vrátit k práci na projektu z PL/SQL a podnikovým financím, na které mám zítra poslední pokus.

1 komentář:

  1. Tak finance se povedly, i když jsem v jednom příkladě spočítal, že firma musí mít základní kapitál -20 miliard :D Ale zbytek jsem si vcelku dal, takže se pouštím do přípravy na zkoušku... Databáze jsem dneska obhájil taky v pohodě, takže opět zkouška.. možná už ve čtvrtek a v pátek daně.. to je hnus :D

    OdpovědětVymazat