úterý 14. června 2011

Aplikace pro iOS

V tomto semestru jsem si v předmětu "aplikace vývojových technik" vybral téma programování pro mobilní operační systém iOS - tedy iPhone, Ipad, Ipod.

Konkretní téma nakonec byla "aplikace pro záznam dat". Takže jsem dostal občasný přístup do laboratoře virtuální reality - páč nic od Apple vážně nemám, a vyvíjet se dá pořádně jen na MacOSx, což jsem nejprve pokoušel virtualizovat... Nicméně jsem se pustil do práce, nachystal si vývojářské nástroje na přiděleném netbooku a začal si s nimi společně s Objective-c pohrávat. Práce to byla zajímavá a bavila mě - programování i objevování - o již zmiňovaném jazyku jsem předtím nikdy neslyšel, s Macem jsem taky moc zkušeností neměl a angličtinu jsem docela potrénoval.

Dnes jsem svou aplikaci úspěšně obhájil a tím jsem se posunul k bakalářské práci.

Instalaci Vám kvůli politice Applu dát nemůžu, a kupovat si kvůli tomu developerský účet nehodlám - kdybych měl vlastní Mac, tak o tom rozhodně přemýšlím, protože by to mohlo být zajímavé - tak snad se spokojíte se schématem, ze kterého smysl aplikace jistě pochopíte.

2 komentáře:

  1. eh. nějaký větší obrázek by tomu určitě pomohl. :x z tohohle není skoro nic poznat.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tady: http://dl.dropbox.com/u/9457690/aplikace.jpg ... Stručně: aplikace slouží k záznamu neomezeného množství dat(např. inventura, seznam knih, úkoly... cokoliv), kdy si uživatel může vytvořit kolik chce sloupců, až má zaznamenáno tak si exportuje do txt v csv... Aplikace -> CSV -> Tabulkový procesor -> Nějaký výstup.

    OdpovědětVymazat