pondělí 26. října 2015

The Walking Dead Larp III: Naděje není

Pytel na hlavu. Naložit do dodávky a se skupinkou dalších osob vysadit v lese plném magorů, zombií a ještě větších magorů. Dokáže Vasil a jeho bratr Ivan přežít s hromádkou cizích lidí jejichž řeči příliš nerozumí?

Takhle začínal třetí díl The Walking Dead larpu. 




Zatímco první díl byl komorním divadlem několika lidí. 

Druhý díl neustálou bitkou a srdceryvným dramatem mezi přeživšími, zombii a vojáky.

Tak třetí přinesl prvek drsného přežívání v divočině, kdy je vám zima, máte hlad, plížíte se trním, ani nedutáte aby si vás kolem jdoucí horda zombii nevšimla... 

Alespoň co se naší skupiny vyhnanců týče. Tentokrát totiž bylo skupin více:
- my, skupinka bludných duší s vlastními příběhy, které se snaží přežít v drsném světě 
- několik tuláků - lovci, obchodníci, kteří putují světem osamoceně
- tábor pomatenců, ze kterých šel strach na kilometry daleko 
- kanibalové s Terminusu
- pomatení vojáci v pohodlí luxusního bunkru
A samozřejmě narůstající horda - tentokrát fakt nelítostných zombií.

Každá skupina (i jednotlivec) měla vlastní příběh, vlastní cíle, vlastní způsob přežití. 

A samozřejmě se navzájem potkávali a tak počty zombií rostly. Prostě to byla mela. 





Kvůli stanovenému konceptu každý hráč prožil hru úplně jinak, takže soudím jen dle svého zážitku a a musím říct, že jsem zažil pěknou hromádku vyloženě epických momentů. Již klasicky jsem zemřel téměř na konci - mstil jsem smrt svého bratra a přitom mě obklíčili zombie - ani dvě brokovnice mi nepomohli. :)

A ještě jsem měl tu čest strávit dvě noci v zatím nejšpinavější a nejstudenější díře. 

Bylo to celé moc fajn.




2 komentáře:

  1. To jsem rád;)
    A za tu díru se omlouvám, až potom mě napadlo, jestli to náhodou nebyl moc velkej hardcore.. holt snad se do příště povede vylepšit organizaci a sehnat equipment na zázemí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta díra byla vlastně fajn, noc v mrazu pěkně podtrhnulo atmosféru hry.

      Druhej večer jsem se zahřál vodkou, takže dobrý.:D

      Vymazat