středa 14. října 2015

Podzimní konferencování

Poslední dobou jsem navštívil minimálně čtyři různě zajímavé akce.

Jedna z nich byla mezinárodní konference na které se meditovalo, zpívalo a tancovalo. Byl jsem součástí organizačního týmu - zajišťoval jsem techniku, prezentace, zvuk a kamerový systém pro spojení se světem. Byla to pro mě hodně zajímavá zkušenost, protože jsem doposud nic takového nedělal ani neviděl. Když ťukáte něco na počítači a celý sál se raduje a hopsá kolem vás... Po třech dnech ve společnosti pozitivních lidí jsem se vrátil do Brna příjemně spokojen.

O téhle dobrodružné akci plné vlaků, hotelů, indických restaurací a nočních procházkách po neznámém městě jsem měl rozepsán rozsáhlý článek, ale nakonec zůstal viset někde v multivesmíru.

Snad vám tedy postačí tohle a další krátká shrnutí.

MS Fest 2015
Letošní MS fest byl velmi podobný těm předchozím. Prostě odborně laděná konference, kde si najdu jen pár přednášek, které se týkají toho co mě zajímá. Letos jsem se točil kolem Win10 a vývoje aplikací pro něj. Rozhodně zajímavý je nápad MS s Platform Brigde, které vám umožní relativně snadno zkonvertovat vaši Android/iOS appku pro Win10.

Hned jsme dostali chuť nějakou appku vytvořit. Už se mi tu valí nápady, erd i mockupy. :)

A taky jsem si vyzkoušel Oculus Rift a musím uznat, že se z toho vážně docela trochu točí hlava. Bohužel byla k dispozici jen část bez zombíků... S nimi by to mohlo fakt stát za to. :)

Degustace inovací, vol2
Akce o které jsem se dozvěděl takřka na poslední chvíli. Celou jí pořádá společnost Corinth věnující se převážně výukovým aplikacím. Představila sebe i své produkty, spojili jsme se se Silicon valley a daly si komentovanou degustaci moravských vín. Což pro mě byla novinka, protože jsem doposud na žádné degustaci nebyl. Rozhodně zajímavé.

Poslední část byla volná, každý si mohl vyzkoušet produkty společnosti, prohlédnout 3D tiskárny, vyzkoušet 3D brýle či důkladně pokecat o práci i muzice. Z akce jsem si odnesl jenom pozitivní dojmy.

Smart Meetup 6
Již klasická akce v Jihomoravském Inovačním centru, při které se vždy představí několik projektů. Tentokrát zaujala hlavně firmička tvořící informační/reklamní 2D videa, minule třeba přijela Tesla S. Prezentace trvají přibližně hodinku a pak už se můžete věnovat tlachání, pivu a gadgetům v pohodě smartwatch, tabletů a vždy vybitých Google Glass.

Já osobně mám tyhle akce rád. Vždy se při nich člověk něco dozví - o nové firmě, produktu či zajímavosti a dostane možnost pokecat s lidmi s podobnými zájmy a občas i něco dobrého spapat či vypít. Určitě doporučuji, třeba najdete ve vašem okolí něco podobného s vaší tematikou. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat