sobota 7. března 2015

Karierista

Tak jsem si před pár dny splnil další ze svých cílů.

Mít flexibilní pracovní dobu.
A je to paráda.

Stačilo jen po roce a půl vyměnit svého zaměstnavatele. A překvapivě to bylo docela jednoduché. Můj odchod z firmy jsem řešil už několikrát - byla to v pohodě práce s počítači, lidmi, skripty, ale bez zářivé budoucnosti. Tak jsem docela pravidelně chodil na různé pohovory. A jak se říká:
"Když to nevyšlo desetkrát, zkus to po jedenácté!"

A nakonec to vyšlo. A ještě lépe.
Mám flexibilní pracovní dobu.
Mám kratší pracovní dobu.
Mám to cirka patnáct minut chůze od bytu.

A taky můžu poslouchat muziku, jíst, pít, telefonovat a procházet se po pracovišti aniž by mě pozorovalo stádo asijských manažerů. :D

Mám za sebou první týden a zatím si pískám.

Je prostě paráda vstát si, v klídku se nachystat a dát si procházku a nemuset řešit jestli ten autobus pojede na čas, ujede anebo na něj budu patnáct minut čekat a jestli následně stihnu přestup a tamto... Prostě se jen projdu, pípnu, pozdravím kolegy, hodím kloubouk na stůl, kabát na věšák a usedám k počítači.

Stanovil jsem si cíl, že se nebudu moc poflakovat a hned ze začátku se zapojím do firemních procesů, začnu navrhovat inovace a prostě být užitečným členem týmu. A zatím to funguje.

Už jsem napsal jeden automatizační prográmek, stanovil způsob řazení skladu, byl na obědě s klientem a na příští týden mi firma zaplatila nějaká školení. To je prostě paráda a u předchozího zaměstnavatele bych si něco takového ani nedovedl představit.

Tak snad se mi tam bude líbit a budu mít hodně kariérních úspěchů. :)



4 komentáře:

  1. Závist, nic jinýho :D Ne samozřejmě gratulace!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za gratulace.

    Třetí týden a pořád to jde. :)

    Teď je na řadě dopracovat se k home office. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, mohl bys mě poučit na krevetě PM co vlastně v té práci děláš, docela mě to zajímá, s programátorem automatizačních testů jsem se ještě nesetkal.

    LordOfFlies

    OdpovědětVymazat