úterý 17. února 2015

Google Glass a Smart Meetup

Google sice Google Glass zapíchl jako hovadinu bez budoucnosti, ale to neznamená, že jsem nedávno nedostal první příležitosti si je vyzkoušet. A bylo to zajímavé.

"Náhodou" jsem se dozvěděl o malé, nové, pravidelné akci Smart Meetup, která se věnuje zajímavostem, novinkám a technologiím kolem mobilních a Smart zařízení - a to by bylo abych tam chyběl. Navíc jsem se vždy chtěl podívat do JICu. :)

Akce to byla fajn. První dvě hodinky jsme nahlédli do vývoje aplikací pro chytré televizory (to je taky věc, která je docela solidně k ničemu, věřte mi - jeden kousek je právě předemnou (samozřejmě vypnutý) a jediná chytrá věc, kterou občas někdo použije je USBčko... Než na té pomalé věci najedete na youtube, tak si to raděj třikrát přehrajete na počítači). Každopádně vyvíjet na to aplikace zní zajímavě a možná to má před sebou slibnou budoucnost a spoustu nasraných diváků, kteří zajisté ocení, když jim do filmu skočí interaktivní reklama... :D 

Také jsme se podívali jak můžou nevidomí ovládat šmatlafoun s Androidem anebo iOS - doslova viděli, protože nám to jeden nevidomí přišel ukázat. Streamování jeho telefonu na projektor pomocí iPhone samozřejmě nesmělo chybět.

Poté se přešlo na volnou zábavu, kde bylo k dispozici několik chytrých hodinek, televize a různé krabičky s hrami a veselostmi k nim, pivo, víno a samozřejmě Google Glass, který mě zajímalo asi nejvíce. Takže jsem jej ukořistil a byl zvědav jak si poradí s mým zrakovým postižením. 

Překvapivě jsem v té krychličce viděl relativně obstojně bez svých brýlí i s nimi. Takže jsem okamžitě spustil první hru co jsem našel (a asi jich tam ani více není). Byla o střílení žlutých balónků pomocí poklepávání na brýle. Myslím, že stát s tím někde na zastávce a kroutit hlavou by mohla být sranda. Jinak to moc dobře nefungovalo. :)

Brýle jsem dostal na hlavu několikrát během večera - asi už je všichni účastníci dobře znali a tak je nechávali často ležet bez povšimnutí - a tak jsem vyzkoušel i focení, natáčení (omezeno na 10s), ztrácení se v menu a kompas... A ztrácení se v menu. :)

Asi po hodině tomu chcípla baterka, což nám ukázalo největší slabinu tohoto zařízení. 

Mimoto jsem fotil hodinkami, hrál nějaké ty hry, neúspěšně se pokusil vložit nový iPhone do kapsy a vychlemtal pár piv. 

Byla to fajn akce. 

Příště se pokusím jít znovu. :)


 



Žádné komentáře:

Okomentovat