pátek 27. března 2015

Krvavé pláně 2015 - dřevárna

aneb můj první bitevní larp. A druhý larp vůbec.

Od nového kolegy jsem dostal pozvánku na "dřevárnu" a já samozřejmě řekl:"Jasně, jdu!".

Přijeli jsme na pláně (což je ve skutečnosti les) a já vyfasoval obouruční meč, oblékl si kouzelnické šaty, brnění, nasadil přilbici a navlékl na sebe své krvavé dekorace (které jsem vyráběl se zombie trička večer před akcí) a byl vyzván na první zkušební souboj.

Byla to dřina. Po chvíle máchání mečem a snahy dýchat přes "zakrvácený šátek" jsem si myslel, že mám dost, ale nakonec jsem takových tvrďáckých soubojů toho dne ještě vybojoval hromady.

Ten den jsem bojoval vůbec poprvé... A podobně fascinován jsem byl tíhou brnění, díky kterému mám stále (i o týden později) na ramenou bolestivé modřiny. Prostě vás to brnění a helmice citelně táhnou k zemi ale ten pocit, když jsem mohl své páteři dát odpočinek a lehnout si - je moc fajn. Jen to opětovné postavení na nohy může dát zabrat. :)

V Bitvě jsem byl hrdinný válečník, který se držel v prvních liniích a často neměl problém riskovat  svůj život (a často jej i ztratit) v rychlém výpadu přímo do jádra nepřítele. Byly to řádné masakry, ale musím se přiznat, že před dvoumetrovými trpaslíky s kladivy jsem raději ustupoval.

Ovšem mordovat takřka bezbranné elfky s luky jsem si troufal. :D

Líbilo se mi, že nešlo jen o pouhou mlátičku ale zapojil se do toho i jistý RP a rádoby příběh - postupné boje o pláně, sbírání artefaktů, spojenectví, zrady ale i obrany pevnosti, kterou tedy osobně považuji za nejslabší část dne - přeci jen stát v malém otvoru a čekat až vás rozstřílí nepřátelské šípy není žádná sranda. Obrana pevnosti je fajn nápad, ale chtělo by to koncipovat nějak jinak. :)

Každopádně jsem si celý den užil a následky pocituji na svém těle ještě teď. Ta modřina na koleni, do nějž jsem dostal řádnou pecku (až jsem myslel, že padnu k zemi) se bude ještě nějakou dobu hojit. :)

Určitě to bylo parádní a jsem moc rád, že jsem využil příležitosti a připsal na list zážitků i bitvu na krvavých pláních.



Žádné komentáře:

Okomentovat