pátek 21. února 2014

Deset let s FireHead...

je co oslavovat?

Upřimně si myslím, že ano. Držet se deset let projektu, který za celou dobu nevydělal ani korunu a jen mi přinesl spoustu práce a poškozených nervů je určitě úctihodné. :D

Je sice Pravda, že v posledních letech přišlo jen pár menších projektů a celé to upadlo tak nějak do pozadí pod návalem spousty jiných záležitostí (vydělávajících prachy), ale určitě to ještě nekončí. Tedy pravděpodobně.

Myslím, že nebýt FireHead tak nejsem tam kde dnes. Což je samozřejmě jen spekulace, protože kdo ví co by bylo kdyby byly bývaly... Takže jsem za něj rád a času stráveným děláním ptákovin pod ohnivou hlavou určitě nelituji.

Máte rádi FireHead? Milujete ty úžasné videohry? Máte doma oltář, kde ohnivé hlavě předáváte živé oběti? Klidně se pochlubte.

4 komentáře:

  1. Připomeneš nám neznalým, alespoň odkazem v článku, co to vlastně Firehead je? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkaz dnes už bohužel neexistuje, páč mě přestalo bavit utrácet za doménu.

      Takže krátce: FireHead je jeden z prvních českých vývojářských týmů věnující se GM. Má na svědomí desítky různě úžasných videoher (a dalších věcí), které se svého času dostali i na dvd časopisů jako Gamestar či Skore. Pod jeho hlavičkou vyšla také celá řada tutoriálu na Gm, které se pro mnohé staly vstupním bodem - alespoň co já vím. Ve výsledku je to ale jen značka pod kterou jsem dlouho dobu blil na svět všechny své výtvory. :)

      Vymazat
    2. hezky :) ale je to škoda že stránky už nejsou :)

      Vymazat
  2. "Máte rádi FireHead? Milujete ty úžasné videohry? Máte doma oltář, kde ohnivé hlavě předáváte živé oběti?" Děláš si srandu? FireHead byl, dle mýho skromnýho názoru, hroznej omyl, smetiště toho nejhoršícho grafickýho odpadu svý doby:) Dnešní den trávím nostalgickým pátráním po mých vývojářských a grafických začátcích na různých fórech, a přitom jsem narazil na X tvých příspěvků, kdy komanduješ, radíš z postu smámozvanýho veleboha a paseš se na svým dlouhým egotripu. A při tom jsem si vzpoměl na tu slátaninu zvanou firehead. Z nějakýho důvodu jsi došel k určitýmu respektu ostatních, ale já nikdy nepochopím, jak člověk ve tvým věku a s tvým míněním o sobě samým mohl tvořit něco tak špatnýho. Víš co je to grafika? Nějaký základy typografie? Ne? Já vím, všiml jsem si.... už před těmi cca šesti lety to bylo vidět. Naštěstí pro tebe se na vývojářských fórech drželi hlavně dvanáctiletí mastodonti, který by lízali koule komukoliv, kdo je pochválí za jejich virtuální snahy :) měj se hezky

    OdpovědětVymazat