pondělí 25. března 2013

Máme novou krevetu! Hurá!

Kreveta.net je vývojářský server, jenž vznikl někdy na začátku roku 2010 jako místo, kde si lidé budou pomáhat, komentovat cizí projekty a vůbec řešit vše okolo kreativní tvorby her. Leč osud tomu nepřál a mimo pár jedinců (včetně mě) se ze skvělého místa stal pravý opak, většina návštěvníků zvolila formu:"Tady je můj úžasný projekt tak mi k němu pište ale já na vás ostatní kašlu." 

Dnes se však kreveta díky Likandrovi změnila. Já se pochopitelně ihned zapojil do jejího budování, ale jsem moc zvědav jak k tomu přistoupí ostatní - zapojí se? Nebo se budou dále plácat jen na svém písečku? Uvidíme, ale já rozhodně popřeji nové krevetě vše nejlepší. 




1 komentář:

  1. Je super, že ses zmínil. :) A ještě lepší, že jsi se tak bryskně zapojil.

    OdpovědětVymazat