úterý 16. října 2012

Pár týdnů s Transformerem

Jak jistě víte, před nedávnem jsem si snad i trochu nerozvážně koupil Asus Transformer 3G. Před koupí jsem dostal možnost si ho pár hodin ohmatat a protože to je krásný mazlík - nepodařilo se mi pak říct ne :)




Tudíž už na něm nějakou dobu funguji a nebyl bych to já, kdybych neplánoval nějaký velký rozbor, popisující klady a mínusy.

Zatím jsem se zařízením spokojen, ale v okamžiku, když jsem po delší době vzal du ruky svůj starý čínský tablet, začala mě na Transformerovi trochu štvát jeho váha a velikost... i když se na desítkovém displeji hezky kouká na filmy a extrémní výdrž baterie je super věc, tak například v takovém MHD ta velikost není nic příjemného a raději-ho (i s bezpečnostních důvodů) nechávám v batohu. V autobuse je to pak jiná, a navíc mě zdejší společnost potěšila tím, že začala nabízet Wifi - využiji to sice jednou za měsíc, ale potěší. 

Věc, kterou ale absolutně nedokážu přejít je chybějící USB... pokoušel jsem se dodávaný kabel pře-redukovat a pomocí USB Hubu připojit další zařízení, ale bohužel jsem neuspěl - více v tomto článku: http://tabletsandroidem.blogspot.cz/2012/10/transformer-usb.html. Cena originální redukce je nějakých 500kč a na tuto šílenost opravdu nejsem ochoten přistoupit! Protože daná věc má skutečnou hodnotu kolem padesáti korun...

Takže buď si musíte koupit i dock (což je vlastně smyslem Transformeru) a nebo hold omrzet velkou část možností jak Tablet použít. Trochu mě to mrzí, ale co se dá dělat - dock si možná někdy v budoucnu pořídím  ale teď se mi za klávesnici sypat tisícovky nechce.. uvidíme.

Výše jsem se odkázal na jeden článek a je tomu skutečně tak... rozhodl jsem se o aplikacích a různých podobných věcech založit samostatný blog, abych to všechno nemusel dávat sem. Takže pokud Vás toto téma zajímá, určitě mrkněte:


Celkově jsem ale s Tabletem docela spokojen, i když jsem přesvědčen, že bych mohl koupit nějakou Čínu za tři-čtyři tísíce a výsledek by byl dost podobný... ale jak jsem psal je to mazlík, aktuální high-end a mám s ním ještě nějaké.

Určitě budu zase někdy informovat, jak spolu žijeme ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat