neděle 16. září 2012

Twitter

Věřím, že většina osob tuto službu zná, takže myslím, že není třeba její funkce nějak rozebírat. 

Dlouho jsem nevěděl k čemu by mi byla, takže jsem se ani nezkoušel registrovat. Jednoho nedávného dne jsem opět nahlédl na pár profilů a narazil jsem na jeden odkaz - pro Vás je asi nepodstatné, že směřoval do video archívu jedné švédské televize, ale důležitější informace je, že se ke mě (ačkoliv měl) nedostal žádným jiným kanálem. To byl tedy můj impuls vedoucí k registraci.

Na Twitteru aktuálně sleduji pět profilů a zeď mám tedy pořádně zaneřáděnou a nepřehlednou, až si nedovedu představit, jak bych se v tom vyznal, kdybych jich sledoval třeba dvacet? A stejná situace jako s videem se zatím neopakovala. Tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál, ale už mě trochu přestává bavit.

Pokud by měl náhodou někdo neskonalou touhu mít těch pár mých tweetů na své zdi - tak mě najde zde: 


Žádné komentáře:

Okomentovat