pondělí 17. září 2012

Napsáno z nového tabletu


Už je to tak, skutečně jsem si pořídil novou hračku a ačkoliv Vás to, možná překvapí rozhodl jsem se místo čínského noname sáhnout do trochu jiné cenové kategorie. Osud mi pod ruku přihrál příležitost a já se po mnoha hodinovém rozmýšlení rozhodl ji využít, a tak tady teď matlám prsty po novém displeji Asus Transformer 101 32gb 3G (bohužel bez docku), který jak můžete nahlédnout -> zde (mám trochu lepší verzi) není zrovna levnou záležitostí (a kdo mě zná tak ví, že přemýšlím nad každou korunou).

Teď si možná klepete na hlavu a říkáte si:"Co to udělal za blbost?" A věřte mi nebo ne, ale stejné otázky se mi už honí hlavou od té doby co mi byl nabídnut a já na něm poprvé masakroval zombíky. Osvětlím.

Už je tomu nějakou dobu co nemám žádný vlastní computer a předtím jsem pracoval na stroji, který jsem používal na základní škole (docela to šlo). Doma to nebyl žádný velký problém, protože tam je slušný desktop a par notebooků, ale v Brně bych teď už neměl vlastního nic. Můj plán byl takový, že si pořídím nějaký tablet či netbook za dva/tři tisíce (přemýšlel jsem i o blížícím se MS Surface) a víceméně budu využívat studovny plné počítačů ve škole (kam musím jezdit každý den) a složitější věci (hlavně video), dělat na počítači osoby u které bydlím, neb jich tu má několik a všechny jsou hodně výkonné. Ve své podstatě bych se bez vlastního stroje obešel, ale určitě uznáte, že by to nebylo úplně ono - studovna bývá zavřená a spolubydlící může chtít spát, nebo počítač rozebrat, což se tady u něj děje často a já bych pak mohl koukat do stropu - obrazně řečeno.

Tento plán samozřejmě zůstává, jen se trošičku změnila cena zařízení, protože za desítku bych to vážně nekoupil... vlastně je to tak, že tablet mužů vzít a možná snad i půl roku/rok prodat za cenu, větší než jsem koupil - jak jsem psal výše -> příležitost, navíc máme s prodejcem jistý vztah a moc dobře vi, že mám brzy narozeniny. :-)

Budu věřit, že tablet náplní mé náročné představy a zbavit se ho chtít nebudu, ale i kdyby, tak je tu reálná možnost ho vyměnit za jiné zařízení... i přesto mě trochu trápí ty peníze, ale snad se přesto přenesu... ze psaní už mé ruce začínají dostávat křeče, tak už se raději rozloučím.


Žádné komentáře:

Okomentovat