úterý 21. srpna 2012

Farma

Měly jsme tu už vyvolené, velkého bratra, patnáctery superstar (kde je jim konec?), patery talenty (a na podzim přijdou další), budeme tu mít Masterchefa speciálně po česku s moderátorkou a aktuálně běží farma.

Musím říct, že mě české a vlastně ani zahraniční reality show moc neberou ale když jsem viděl první upoutávku na farmu, rozhodl jsem se zjistit co to je... youtube a slovenská verze, kde devět minut diskutovali o tom, že se někdo někomu vymočil do batohu mě rozhodně nenalákalo.

Každopádně se o prázdninách flákám převážně doma a musím se přiznat, že tento pořad nakonec sleduji a docela se u něj bavím - tedy neviděl jsem zdaleka ani všechny díly, ale většinu asi ano.

Jistě lidé jsou tam různí, a mnozí se nechovají moc chytře, ale pár sympatických osob se tam tentokráte našlo a navíc v pěkném prostředí a občas se i člověk něco dozví. Snad jen pravidla to žádné nemá a práce je tam tůze málo (nebo to tak aspoň v sestřihu vypadá). Brzy uvidíme kdo vyhraje.

A co vy? Myslíte si, že je to jen další stupidní pořad nebo se na to občas také kouknete? 


Žádné komentáře:

Okomentovat