sobota 23. června 2012

Měnit design blogu? Proč?


S předchozím vzhledem jsem byl spokojen. Jenže poslední dobou jsem docela často četl blogy/weby o minimalismu (životním stylu) a ačkoliv jsem se ještě nepustil do zahazování nepotřebných věcí, zaujal mě jednoduchý až čistě textový design těch webů -> tzn. naprosté zaměření na obsah.

Už delší dobu chci předělat FireHead, tak jsem došel k závěru, že bych ho mohl udělat v jednoduchém čístém stylu - nejspíše to bude v obrázkové "metro" formě. Ovšem je to práce jak na kostele (překopat šablonu a obsah) a tak jsem se rozhodl prvně zkusit obměnit blog. 

Mé oči na první pohled okouzlila tato šablona, která sice není úplně bez grafiky, ale je jednoduchá a řekl bych, že zní text pěkně vystupuje. Takže jsem jen velice lehce upravil css a bylo to.

Zatím je to jen experiment, ale myslím, že mi to bude docela pěkně pasovat k novému FireHead (jestli ho někdy dodělám) takže u něj (pokud se neobjeví nějaké negativní reakce) asi už zůstanu.

(Původní vzhled)

Žádné komentáře:

Okomentovat