sobota 5. května 2012

Prohodit si ruce, aneb jak si zamotat hlavu

Dočetl jsem se, že dobrá prevence proti syndromu karpálního tunelu je občas prohodit ruce na myši. Přišlo mi to jako věc nemožná, ale rozhodl jsem se to zkusit.

V systému mi to to levou rukou docela šlo, ale přišlo mi to náročnější, pomalejší a samozřejmě také nepřesnější - bodejť by taky ne, když jsem to ještě nikdy nedělal. Věřím, že po troše trénování by se to stalo běžně použitelným.

V rámci svého experimentu jsem šel ale ještě dál. Zahrál jsem si Quake Live. Se strachu jsem si dal o stupeň nižší obtížnost než obvykle a po chvíli hraní si dal chození na šipky. Věřte mi nebo ne, ale jakmile se začnete snažit dělat dvě činnosti naráz (chození a střílení), jinak než celý předchozí život, začne ta pravá zábava. Z počátku jsem točil na opačnou stranu, běhal na druhou a několikrát se zamotal úplně. Mozek dostával prostě pořádně zabrat a chvílí jsem měl pocit že i vidím obráceně :D Boti jakoby chápaly můj problém a občas mě nechávaly je v klidu zaměřit. Takže jsem to nakonec stejně ze slušným náskokem vyhrál.  

Nevím zda to funguje blahodárně na zápěstí, neboť v levém pociťuji zvláštní pocity a hlavně se mi trochu motá hlava, ale rozhodně doporučuji si to vyzkoušet ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat