pondělí 21. května 2012

Dokončujeme bakalářskou práci a radujeme se života

Je jedna hodina ráno, v krvi mi koluje litr a půl té nejlevnější a nejhnusnější coly a kafe, ve sluchátkách mi střídavě hraje pohodový rock a ten elektronickej metal. Ve sluchátkách protože se můj spolubydlící rozhodl přijet a já ho nechci vyrušovat ze spaní hlasitou reprodukcí, naštěstí má narozdíl ode mě dobrý spánek a tak  ho snad mé mlácení do sedm let staré bezdrátové klávesnice moc neruší. 

Nuže, pilně dokončuji moji práci. V pátek jsem měl téměř sedmdesát stran - nyní jich mám už jen 58. Bohužel jsem se předchozí dny učil matematiku a vzhledem k tomu, že jsem ve čtvrtek a pátek cítil jisté depresivní pocity které se střídaly s apatii, čili schopnosti stát půl hodiny na zástavce a jen pozorovat život okolo mně, si asi dovede představit, že to nedopadlo moc dobře. Nejspíše budu státnicovat (jestli budu) nejdříve za rok, přičemž budu chodit do školy na tři hodiny týdně. Můj mozek zrovna tuto v realitě nepoužitelnou zbytečnost moc dobře neabsorbuje. Snad od pátku od večera, nebo spíše od soboty ráno mě to netrápí. Nevím jestli to je kvůli malému a velice vydařenému komunitnímu srazu, nebo tím, že jsem potkal zajímavou slečnu, což se mi snad už nehezky dlouho nestalo, takže mi to vneslo v tomhle ohledu novou naději do života :) a nebo jsem se jen dobře vyspal.

Zbytek dne jsem pilně pracoval. Rozhodl jsem se logicky začít od začátku a směřovat ke zdárnému konci. Přepisoval jsem věty, odstavce tam něco přidal ale hlavně ubíral na balastu, protože je prý takový standard na bakalářskou práci sepsat kolem čtyřiceti stran. Nejotravnější činnost bylo citování, přijde mi to šílené, ale aktuálně mám v práci 47 zdrojů a to myslím, že mi ještě nějaké chybí. (Právě mi začal hrát Grindcore). Dnes/včera jsem se ale dostal ke kapitolám, které jsou již bohužel neplatné - a to těm popisujícím samotnou hru a její programování. Což vzhledem k tomu, že jsem to minulý týden kompletně předělal mohu rovnou smazat a napsat znovu. Jde mi to docela od ruky. 

Mno, dneska mám v plánu s tím jít do tiskárny abych to mohl do pátku v klidu odevzdat. Což tedy znamená, že  neproběhnou korektury třetí osobou, ale při nejhorším si jen udělám ostudu - nemělo by to bránit obhájení.

Smutné mi snad už jen přijde, když se dívám na Bakalářské práce z jiných univerzit... často je to zpracování dost hrůza, že bych to vracel... ale u nás je silný přebytek typografů, takže nám úpravu textu tlačí do hlavy již od začátku studia, tudíž jsem asi už lehce deformován.

Tak dobrou noc či den, v závislosti na tom, kdy tohle čtete - jestli to teda tady ještě někdo čte. :D


1 komentář: