čtvrtek 2. února 2012

Demonstrace proti ACTA! Brno.

V sobotu ve tři ráno u učení, mi přišla pozvánka na Brněnskou demonstraci, která měla oficiální začátek o šest hodin později. A protože se mi ACTA nelíbí (líbila se jen bláznům, nebo těm, kteří z ní budou mít finanční prospěch) a na žádné demonstraci jsem nikdy nebyl, jsem se rozhodl, že se tam podívám.

Nakonec jsme tam došli s kolegou asi ve dvanáct hodin s tabulí a zapojily se do dění. Tabule byla za chvíli popsaná (lidé se střídaly ve vymalování písmenek a já jí držel :) ) a pak jsme se jaly protestovat. Účast byla na dobu vyhlášení poměrně slušná a mnozí lidé se opravdu přišli pozeptat o co jde. Někteří se zdržely déle a podepsali petici, jiní si vzaly letáček a odešly. Pohodová atmosféra, žádné dlažební kostky a občas i trochu srandy.

Nakonec se celá akce z mé strany protáhla na nějaké čtyři+ hodiny (cesta, nákup, oběd, chystání) a pak už jsem zase studoval algoritmy...

Odnesl jsem si zajímavou zkušenost, vyfotil se s nějakými angličany a třeba někomu i otevřel oči :)


Žádné komentáře:

Okomentovat