pondělí 20. února 2012

Hry mám rád, ale moc je nehraju.

Je to tak, já si rád vyzkouším a zahraju jakoukoliv hru, ale málokterá mě u sebe dokáže udržet delší dobu - nebo až do konce. Troufám si tvrdit, že hry, které jsem skutečně dohrál bych dokázal spočítat na prstech.. zkusím zavzpomínat:
  • Another world
  • Dukem nukem forever
  • Zombie shoter 1, 2 a National red :)
  • Diablo 2 (jen díky multiplayeru)
Tak určitě jich bylo ještě pár...
http://i.idnes.cz/bw/23/fpgame21s.jpg
Ale her, které jsem hrál jsou tisíce - opravdu mě mnohdy stačí si hru jen spustit, chvilku zahrát, a pak se jen dívat na její ikonku... asi proto nemám posledních pár let potřebu hry ani nějak warezovat, občas mě to chytne postahuji si pár dem, abandonware či free her, a za chvíli už jen leží na disku.. Trochu problém je to u nových her, kde buď dema nejsou a nebo se kvůli jejich velikosti stejně vyplatí rovnou stáhnout celou hru... ale to nedělám, protože nové hry nemám na čem hrát.

Stejně tak pravidelně (tedy už ne tolik jako dříve) sleduji herní scénu a udržuji si  přehled o novinkách atp.
http://icons.iconarchive.com/icons/3xhumed/mega-games-pack-39/256/Unreal-Tournament-III-logo-1-icon.png
Jsou ale hry u kterých jsem strávil neskutečně mnoho času, jakýkoliv Unreal Tournament či první Operace Flashpoint... Obě dvě hry nabízejí editory map, jedna z nich mě kdysi dávno seznámila s modelováním(předtím bylo asi Qoole? pro Quike) a ve druhé jsem si psal své první skripty.

To už ale začíná trochu jiný příběh... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat