úterý 13. prosince 2011

Samostatné školní práce jsou super!


Podle mých zkušeností si spousta z Vás si asi řekne:”Proč mám jako dělat něco doma, když už sedím na přednáškách a chodím na cvika... tam mě maj všechno naučit!” a já bych mohl třeba odpovědět:”Abys zapojil svůj mozek a jen to jak trubka neopisoval z tabule!”

 Z toho plyne, že mám školní práce docela rád, ideálně pokud si můžu vybrat nějaké zajímavé téma, jehož vypracování mi aspoň něco dá. Často mě baví jak lidé říkají:”To ne, to neznám, to by asi bylo těžké - ale tohle to už jsem dělal, tomu rozumím tak tomu budu věnovat další semestr.”

Tož a na závěr nějaký přehled některých mých prací na univerzitě:

Information system for small bussines
- návrh informačního systému pro podniky s málo zaměstatnanci nebo vývojářské týmy. V angličtině a strukturovaně i objektově.

Informační systém transfuzní stanice
- taktéž návrh ISu, tentokrát česky a jen strukturovaně, ale o to více detailněji.

Porovnání vybraných herních enginů
- malé pojednání o UDK, Unity3D a Blenderu, jehož cílem bylo hlavně ukázat, že umím pracovat s Wordem :D

Návrh strategií pro společnost * s.r.o.
- Nějaké ty analýzy podniku např. SWOT, pro jeden nejmenovaný webový startup a následně vypracování strategií - skupinová práce.

Aplikace pro správu záznamů pro iOS
- prostě programování v objective-c na macu v xcode.. popisoval jsem to tu někde více.

Zvýšení prodejnosti Auto-moto časopisu
- prostě marketing, skupinová práce.

Tvorba videoklipu pro grindcore kapelu
- prostě záverečná práce s audiovizuální komunikace

Marketing pro paintballového hriště
- celo semestrální skupinová práce, nadprůměrně hodnocená ;)

Advergame
- malá prácička, hlavně o vypracování nějaké té hříčky.

Výběr digitální kamery pro potřeby nezávislého filmu
- První práce a zároveň test jestli umím psát ve Wordu (a správně to naformátovat), ale zmapoval jsem si trh levných kamer a pak jednu zakoupil - takže užitečná ;)

+ přednáška na téma Zombie! :)

Je jich jistě více, co si tak vybavuji tak něco s PHP, databáze... ale tyto mi tak nějak něco daly a většinu z nich jsem věnoval tématům, které jsou mi osobně blízké ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat