úterý 27. prosince 2011

Kde jsou ty vánoce?

Sedím v malé místnosti u rachotícího počítače, venku je studený den, pouštím si melancholickou hudbu, popíjím čaj a nikdo z mých sledovaných blogerů doposud nenapsal příspěvek z vánoční tematikou. 

Ještě včera jsem si užíval poklidu domova, sledoval pohádky, hádal se o pravidlech Magicu, střílel z kuše, mával katanou, lepil draka či nahlížel do nových knih a hlavně jsem se cpal - tu řízkem, tam chlebíčkem, tiramisu či cukrovým. Též jsem pozoroval hořící svíce, pomáhal zdobit stromeček (první baňka, které jsem se dotkl odešla do nebe vánočních ozdob) nebo se prostě jen tak povaloval... a na nějaký počítač, učení či starosti skoro ani nepomyslel. Leč osud mi nepřál a já musel kvůli nesmyslům (viz. "malé setkání z byrokracií") odjet do Brna a to bych nebyl já, abych se cestu sem nerozhodl využít - opravdu nerad projíždím korunky a čas jen tak na otočku - a tak tu mám před sebou dvanáct přednášek informačních systémů a tři sta stránek makroekonomie, protože učení je činnost, která se doma (tam kam jezdím obvykle jednou za dva měsíce na návštěvu) moc provozovat nedá - alespoň v mém případě. 

 Takže Vám přeji příjemné prožité vánoce a hlavně pohodu a klid.

Váš Jenda

Žádné komentáře:

Okomentovat