pondělí 12. září 2011

Čtvrtá finální verze

Zrovna uploaduju čtvrtou a snad již opravdu finální verzi hry Devils Furniture, neboli ďáblův nábytek. Jedná se o původní českou logickou hru s dabingem, ve které máte za úkol pomocí výbušnin z likvidovat všechen nábytek a najít klíč do dalšího levelu. 

Hra už je hotová delší dobu, ale bohudík betatesty finální verze začaly ukazovat různé drobnosti, které sice hru tak úplně nekazí, ale herní požitek určitě. A tak prostě už nějaký měsíc jen ladím, ladím a upravuji. Jenže když už se zdá všechno hotovo tak v další verzi vypadne ingame menu, část dabingu, intro nebo nejde dohrát závěrečný level. Chyb a nedostatků se z každou další revizí naštěstí objevuje čím dál méně a tak věřím, že tato může být opravdu poslední. Však to znáte.

Jenže jsem už před prázdninami začal pracovat na topdown arénové akci s renderovanou grafikou - a být to po mém, tak už je snad dávno hotovo, jenže když spolupracujete z někým kdo chce s mojí malé arénovky na body udělat velkou hru tak se to prostě protáhne. Ne, že by mi to vadilo, hra bude nejspíš o několik řádů lepší ale taky se snižuje pravděpodobnost dokončení, že ano...

Taky se ještě objevil nápad udělat remake mé starší hry - Jungle war, ve stylizované renderované grafice a možná z toho taky něco bude - viz koncept: 

Pak jsem v diskuzi s Likandrem dostal nápad na casual plošinovku, ale zatím jsem se do toho nepustil... ale chci aspoň zkusit zda to bude fungovat - jako vývojářský nástroj bych chtěl zkusit construkt, který by pro potřeby hry mohl být ideální.

A čím dál častěji se mi v hlavě objevuje myšlenka postapo tycoonu, kde byste měli za úkol vybudovat novou civilizaci - s pár lidmi vybudovat základnu, postupně obsazovat farmy, továrny, městské části... Asi brzo začnu psát GDD.

Jenže za týden začíná semestr a můj rozvrh je docela narvaný, také příjde bakalářská práce a snad všechny témata, která bych chtěl dělat (jestli mi někdo nějaké z nich vezme, ale mám jich sepsaných až moc) obsahují více či méně programování ať už je to porovnání herních enginů, tvorba ekonomického softwaru či vizuální programování. Takže uvidíme.

2 komentáře:

  1. Ahoj, vydařené.

    Chtl bych se ti na něco zeptat, ovšem nemohu nikde najít tvůj email. Kontaktoval by jsi mě prosím na info[zavinááč]vfiser.cz ? :)

    Moc díky, jinak, máš super blog ! :)

    OdpovědětVymazat