pondělí 19. září 2011

24 hodin odloučení aneb jak získat zombíka samoty



Jak bych to stručně osvětlil? Měly jsme malý sraz administratorů jediné české zombie komunity a jeden z nápadů byl ji tak nějak gamifikovat, ale ne jen pouhým sbíráním bodů ale tak aby se lidé při plnění úkolů něco naučily, překonaly či poznaly sami sebe -> samozřejmě vše s ohledem na přežití v případě katastrofy. Tak nějak vznikl i bobří.. teda “zombík samoty” a protože jsem hroznej aktivista, okamžitě jsem se rozhodl, že strávím poslední prázdninový víkend šílenou nudou :)


Deník přežití a síle vůle
  1. Je 13:00 a já sedím v místnosti cca 3x6 metrů. Mám zabedněné oko, zamčené dveře a odpojenu elektřinu. Zapisuji první řádky a popijím čaj. Na stole mi leží několik potravin jako chleb, tvaroh, ne zrovna čerstvá paprika, pár sladkých kousků a malá chili paprička. Je šero a ticho, jen z ulice se přes zavřené okno prodírá šum města. A já si říkám, jestli to zvládnu? Zda jsem schopen vydržet bez elektřiny, světla, knih a podobné zábavy a komunikace  v jedné místnosti po celých dvacet čtyři hodin! Věřím, že ano - že se nezvdám a přežiju!
  2. Uběhlo aspoň pár hodin? Slunce stále žhne do mých závěsů. Čaj je ještě vlažný. Já asi stokrát oběhl pokoj, trošku poklidil, umyl nádobí a pak únavou padl do spánku - vzhledem k teplotě čaje trval asi tak pět minut. Musím se nějak zabavit, neboť se z toho začíná stávat věčnost, takže dokončím úklid, zacvičím si a pak půjdu něco kreslit, psát nebo vyrábět figurky z hlíny.
  3. Právě se na mne někdo dobýval, očekával jsem to ale ne tak brzy. Chvíli jsem se snažil nevydat ani hlásek a pak jsem poslouchal vzdalující se kroky. Prozatím přežívám.
  4. Čas trochu z rychlil (slunce už se skrývá za vysokými domy), ale začínám mít pocit, že budu brzy muset navštívit místo kam musí i král.. a to bude tůze nebezpečná výprava.
  5. Sakra! Tak jsem se spletl a místo brzké tmy se slunce znovu objevilo na obloze. Může být aspoň pět? To je šílený.
  6. Slunce už opravdu zachází za budovy, došel mi čaj a já zrovna dokončil 8 herních figurek z hlíny, zapsal si poznámky, trošku pocvičil a jdu si nachystat trochu potravy (chleba, tvaroh, paprika).
  7. Nořím se do tmy. Dnes už mě čeká jen další cvičení (abych se unavil), večeře a sprcha (v umyvadle). Tento krásný den jednoduše končí, tak si dovolím pootevřít okno a nasát čertví vzduch.
  8. Posledním dnešním zápisem bych chtěl oznamit, že jsem si zápalil vonou tyčinku a svítil si sirkou a taky popřát dobrou noc.
  9. Vůbec nemůžu usnout! Chodím po pokoji skládám si v hlavě balíček magicu (které nemám) a ještě ke všemu se brňáci pomátly a stříli jeden ohňostroj za druhým a jeden hned vedle mě - hned bych tam šel...
  10. Jsem vzhůru. Citím se nevyspale, ale kromě jiného jsem vymyslel ovládání, herní prvky a pár překážek do hry,  třeba ji i někdy udělám. Taky jsem se rozhodl udělat si radost bylinkovým čajem (ve studené vodě to jde pomalu) a čokoládovým croasantem. Též jsem si už musel opravdu odskočit (použít kýbl mi pro tento pokus přišlo už moc). Chodbu jsem proběhl v pohodě, ale pak jsem zaschlechl zvuk tekoucí vody a ale ve snaze se chovat jsem to stočil do dveří a tak vlítnul přímo do rány, vyhnul jsem se ael postava si mě všimla - něco zamručela. Snad to nebude mít nějaké následky.
  11. Už by fakt mohlo zazvonit!
  12. Kostel furt vyzvání, já už fakt nemám co dělat, tak jen tak polehávám a čekám - citím se fajn.
  13. Už jsem se i oholil (i bradku) a začínám mít strach, že není ani deset!
  14. Zazvonil! Nakonec to uteklo docela rychle :D
Jsem rád, že jsem to dokázal, bylo to super a navíc se cítím zase o něco silnější ;)

1 komentář: