sobota 13. srpna 2011

Velké prázdninové stěhování

Když jsem před dvěma lety odjížděl do Brna s batůžkem, jednou taškou a bookem, tak by mě asi nenapadlo jak moc se můj hmotný majetek rozšíří. Uvědomil jsem si to až když jsem se rozhodl odjet na pár týdnů domů. Prostě jsem musel někam odklidit Monitor, klávesnici, dvacet knih, tunu papírů, stativy, kancelářskou židli, polici, stůl, dvě čínky, několik párů bot, spousty oblečení, toustovač, konev, konvičku, hrnce a hrníčky, talířky, polštář, deku, medvídka... Byla to dřina.

Ale teď už se flákám doma - převážně si čtu, nebo zírám na reprízy pořadů - asi se ptáte proč nedodělám Devils Furniture? No, je to tak, že můj notebook se rozhodl nespolupracovat. Vypadá to na prasklou základní desku, takže sice funguje ale i sebemenší pohyb ukončí jeho činnost. Dokonce ani klávesnice na obrazovce nepomohla. Doufám, že se jeho smrt podaří ještě nějak odložit, ale když on mě tak nutí do něho mlátit...

Takže je v plánu dočasné přemístění práce na jiný stroj.

Nebudu Vás déle zatěžovat, stejně to nikoho nezajímá. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat