čtvrtek 21. července 2011

Angličtina, snadno a rychle

Realizovat, to co se píše v tomto článku se mi z dlouhodobějšího hlediska nepovedlo, proto už je článek z větší části neaktuální - třeba někdy jindy.

-------------------------- 


Angličtina je v dnešní době docela důležitý jazyk – tedy alespoň pro některé obory a tím IT bezesporu je. V tomto ohledu si docela vystačím se školou, příští semestr mě třeba čeká celý předmět o IS, jež je zakončen nějakou tou semestrálkou. Jenže angličtina se dá využít i pro jiné věci než jen technické záležitosti – já například narazil již na pěkných pár věcí, které bych chtěl vidět/číst a troufám si tvrdit, že je nikdo do češtiny nepřeloží a tak jsem se před nějakým tím rokem rozhodl, že se budu angličtině věnovat i ve svém volném čase. Sledovat komentované videotutoriály, videa na youtube, seriály a filmy s anglickými titulky – což je pro mě zatím vhodné spíše jen na kousky, které nejsou postavené na složitých dialozích a aktuálně (rozuměj docela dlouho) louskám i knihu… Prostě se jí tak nějak věnuju, a nedávno mě napadlo (jsem holt strašně kreativní), že si udělám o angličtině i web. A tam jsem nahodil wordpress, vybral šablonu a začal.

(odkaz zrušen)

Není to úplně podle mých představ, ale v plánu bylo každý den přidat jeden článek – tedy každý den se na pár minut věnovat angličtině. Zatím tam toho zase tolik není, a určitě ještě není vhodný čas na zveřejnění – ale věřím, že právě to mě bude ještě více motivovat na tom pracovat ;)
Aktuálně sice trávím spousty hodin v práci a mimo jiné se učím základy ruštiny – naskytla se mi taková příležitost tak proč to nevyužít, že? Navíc mě to zatím docela baví a z tohoto jazykové soudku si ještě přes prázdniny chci zopakovat němčinu, jež jsem se učil deset let a přijde mi škoda tento čas jen tak zahodit – protože se mi hodně rychle vytrácí z paměti. (Ich habe brot mit marmelade.)
Do konce záři ještě času dost a tak třeba stihnu i základy dalšího jazyka (když nepočítám ty programovací) – švédštinu, ale o té třeba někdy později ;)

1 komentář: