pátek 18. března 2011

Pacman na zdi!

Už druhým rokem bydlím na kolejích, stále ve stejném malém pokoji a už tak nějak (asi věkem) toužím mít něco "svého", a tím nemyslím svoje oblečení a notebook, ale věci hmotnější. Tou první byl stolek (a ten je úplně úžasný - kdo zná, tak ví, že o něm rád básním), další byla ručně vytvořená polička (dřevěná deska ze Znojma na plechovkách), následovalo pracně donesené kancelářské křeslo a pár dalších drobností. Ale teď přišla na řadu opravdu viditelná změna.

Před delší dobou, jsem snad na krevetě zahlédl obrázek od Makana? Na kterém byly na zdi Space Invader a od té doby ta myšlenka neopustila mou mysl. Když se pak podobné téma objevilo i na Chytrákovy - bylo jasno. Ihned jsem kontaktoval sestru, že budu chtít něco nakreslit...
Jak to dopadlo vidíte na přiložené fotografií a musím s Vámi souhlasit - Je to docela hrozný! Ale přesto úplně super. Zatím tedy neznám moc názorů ostatních, protože to reálně viděl jen spolubydlící, ale ty stejně nejsou k ničemu důležité. Mám z toho docela radost, protože tohle veledílo vymanilo můj prostor se stovek dalších ctrl-c a v pokojů a navíc jsem u tvorby dobře bavil ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat