čtvrtek 31. prosince 2009

Rok zemřel, chvalte nový rok!

Tak a je to tady další rok je již prakticky za námi. A nezbývá nic jiného než si dát pár předsevzetí do toho dalšího, abychom si pak mohly říct, co že jsme to zase nesplnily...

1. Dopíšu nějakou knížku. Možná nebudete věřit ale už na základce jsem chtěl bejt spisovatel a pořád jsem se toho nevzdal. Tehdá jsem napsal spoustu kravin, a pak jsem na to nějak zapoměl, ale před více jak rokem, jsem se k té myšlence vrátil, napsal několik povídek...

2. Rozjet nějaký internetový pořad (nejspíše hudební), natočit nějaký další videoklip a krátkometrážní film, protože právě proto jsem si pořídil kameru ;)

3. Budu se učit, a to tak jak jsem to ještě nikdy nedělal, alespoň pět dní v týdnu se na to na pár minut kouknu.

4. Budu cvičit abych měl svaly :)

5. Dodělám ty dva herní projekty co mám už půl roku rozdělané.

6. Nedotknu se alkoho... dělám si srandu :D

A spousty dalších maličkostí... no prostě chystám konečně změnit svůj život, protože se posledních pár let většinu svého volného času věnuju nic nedělání ;)

A nakonec přeju i Vám všem: Všechno nejlepší do nového roku 2010!

2 komentáře: