úterý 29. prosince 2009

Jak roztřískat myš...

  • Pište dlouho příspěvek na fórum.
  • Klikněte na odeslat.
  • Doufejte, že se váš příspěvek smaže, a objeví se prázdný formulář.
  • Dosavadní postup třikrát zopakujte, klidně i na jiném fóru.
  • Uchopte myš, a třikrát sní silně udeřte do stolu.
  • Myš se nejspíše pochroumá, nepůjde klikání a tak podobně, proto si stoupněte, uchopte kabel, myš roztočte...
  • A třískněte sní do stolu.

Potom už si jí můžete někde vystavit, nebo se jí, jak jsem učinil já pokusit opravit. Doporučuji myš otevřít, všechny součásti poskládat na své místo, s montovat, a doufat, že bude fungovat, hlavně v případě, že jste podobný postup před nějakou dobou praktikovaly na svém touchpadu... ano, teď mi ani na jednom zařízení nefunguje levé tlačítko ;)


4 komentáře:

  1. Nerváku :D. Ale docela bych to rád viděl na videu :D:D.

    OdpovědětVymazat
  2. Já pro jistotu VŽDYCKY používám Ctrl + C třeba několikrát než to dopíšu. U větších textů to píšu raději v notepadu, kdyby firefox spadnul. A taky mám jeden txt soubor, kam si to i ukládám. Každý svého štěstí strůjcem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si to taky ukládám, ale až potom co ten samý příspěvek píšu po třetí ;)

    OdpovědětVymazat