středa 23. prosince 2009

První zkouška, víkend v lihu a učení...

V pátek jsem byl na své první zkoušce... Den předtím jsem si to chtěl zrušit, protože jsem se cítil naprosto mimo, ale naštěstí už to nešlo, protože jsem to úplně napohodu udělal za "C", ale to právě díky tomu před termínu, protože nás tam bylo málo a profesor nás mohl postupně obejít, probrat s námi naše úspěchy během semestru. Bylo mi nabídnuto i "výborně (asi)", ale musel bych naprogramovat (na papír) frontu nebo zásobník a na to jsem si netroufl. Po odchodu jsem byl trochu smutnej, protože jsem chtěl aspoň "B", ale když jsem si pak přečetl na ISu, že "C" znamená "Velmi dobře" byl jsem spokojen.

Ihned potom jsem odcestoval do Moravského Krumlova na slučák spolužáků po půl roce. Když řeknu, že jsem tam seděl od jedenácti do pěti, tak si asi dovedete představit, že jsem nechodil úplně rovně :D

V sobotu jsem si pak zahrál Gears of War a Another World (který mi bohužel na notebooku nefunguje) a naučil jsem se novou písničku na kytaru... Od šesti jsem nastoupil na převážně Grindcorovej koncert "Mokoň Párty 2009", což sice není můj šálek čaje, ale docela jsem se těšil na skoro osm hodin rachotu. Nejvíc jsem si užil Free Tibet (který bohužel nehrál moc dlouho) a Experiment homo sapiens, z čehož mě bolí za krkem ještě teď, ale opravdu jsem si vyčistil hlavu což jsem už fakt potřeboval.
(Na obrázku vidíte zpěváka SPASM)
Potom už následovala jen příprava na úterní opravnou zápočtovou písemku z teorie množin, což je něco, co je podle mě fakt těžký, a z čeho jsem musel mít aspoň 4,5b z 10, a tak teďka doufám, že tam budou... a samozřejmě se těším na zítřejší Štědrý večer a vám všem přeji abyste ho prožily co nejlépe ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat