středa 16. prosince 2015

Proč je na foťáku wifi? A nfc?

Otázka, která mi od včera vrtá hlavou.

Rozhodl jsem si udělat radost a svůj půlkilový a deset let starý Olympus, který zabere třetinu batohu, vyměnit za něco moderního, kapesního, cool. Po týdnech vybírání jsem nakonec skončil u kousku, který mi padl do oka jako první a to Nikon S7000. Což ovšem není podstatné. Podstatné je, že tenhle model má Wifi.

Říkal jsem si, že je to sice pitomost, ale aspoň budu moci přetahovat fotky do počítače aniž bych musel hledat kablík... U takového notebooku někde v kavárně si dovedu představit i možnost to reálně využít.

Inu, docela jsem koukal, když jsem zjistil, že to Wifi funguje jen na propojení s "chytrými telefony" - ehm, tedy některými "chytrými telefony" s Androidem a iOS. Takže nejenže se nespojím s počítačem ale ani se svým smartfounem.

Takže můžeme dál přemýšlet, k čemu je wifi ve foťáku, který můžeme připojit maximálně k telefonu?

Internet mi dal odpověď - prý je to skvělá a praktická funkce, která vám umožní si vyfocené obrázky prohlížet na telefonu. Ehm? To jakože si to bezdrátově (až na deset metrů) zkopíruji s třípalcového displeje na čtyřpalcový a pak se poslintám blahem?

A NFC?

Asi už začínám být starý, protože nechápu, k čemu je tahle vychytávka ve foťáku dobrá?
Ví to někdo?

PS: Jak foťák foťákuje a jestli si myslím, že jsem vybral dobře? Tak to zatím nevím. 

Žádné komentáře:

Okomentovat