pondělí 25. května 2015

GameJam10 a Barcamp 2015

GameJam - akce proběhnuvší v novém Brněnenském Impacthubu. Obojí má tak dokonalou propagaci, že jsem o nich dříve neslyšel ani když se o tyhle věci zajímám. Tak naštěstí jsem se dozvěděl.

Každopádně je to moc pěkné místo v centru Brna. A akce byla taky zajímavá, jen mi přišla organizačně ne úplně zvládnutá. Ráno jsem si střihnul dvě přednášky - jedna byla streamovaná z youtube (Raspberry a Win10) a druhá opravdu zajímavá od Seznamu (Mapy, vývoj foto aut atp.) nebyla ani uvedena na programu. Pak jsem dal oběd, osahal si Windows 10, věnoval se networkingu a odskočil domů chvíli pracovat.

Vrátil jsem se asi hodinu předtím, než měla začít přednáška na téma "Propagace videoher", dal si večeři a nějakou tu hodinku si četl v oranžovém křesílku. Přednášky jsem se nedočkal.

Osobně to hodnotím jako fajn akci. Jsem rád, že jsem se tam šel podívat.



Brněnský Barcamp už je na druhou stranu tak zaběhnutou akcí, že tam občas nebylo k hnutí.

Minulý ročník jsem vynechal skrze TWD Larp, ale tentokrát jsem si to nenechal ujít a opět nelituji. Sice jsem s technických důvodů přišel pozdě a nestihl tak Workshop o Drupalu, ale musím říct, že všechny letošní přednášky na kterých jsem byl byly dobré.

Třeba takový Jan Řezáč, kterého jsem dosud znal jen s jeho knihy "Web ostrý jako břitva", anebo SEO, které zachraňuje životy, výsledky s projektu oslovování děvčat na ulici a také "Jak prezentovat aby vás ostatní poslouchali", kde jsem se dozvěděl něco o jezdeckých sedlech a krmení koňů byly prostě přínosné. :)

Prostě mám tyhle akce rád. Člověk si na nich vždy rozšíří obzory. Doporučuji.


Žádné komentáře:

Okomentovat