pondělí 5. ledna 2015

101 knih

Teď již vím, že to byl malý cíl.

A tak jsem se rozhodl jej zdvojnásobit.

Mám skoro tři roky aby se můj seznam rozrostl na 201 knih. To dělá nějakých 30 knih ročně. Což už zní jako dobrý počet.  :)

A co vlastně čtu? 
Tak nějak všechno co mi přijde pod ruku - od Kulhánkovin, přes historickou až po motivační.

Minulý rok jich bylo tedy dost málo, mnohem méně než bych chtěl, ale jmenovat mohu například Karla Čapka (RUR), P. Coelha (11 minut), Štepána Kopřivu (Asfalt) a sedmdesát dílů Walking dead komixu.

Poslední tři knihy?
Muži to rádi oblé - P. Dukan
Alchymista - P. Coelho
Návštěva malé smrti - K. Crowther (obrázková knížka pro děti)

A co dál?
Můj seznam "zajímavé knihy" obsahuje už třicet položek a nějaká ta kniha mi leží už na bytě. Například mám rozečteného Václava Havla a jeho hry...

Tak se asi pustím do "Útěku z tábora č. 14", když už jsem to dostal k nákupu...
(To Wooky je vážně taková sračka jak se říká - sekne se to hned při spouštění)

Klidně můžete doporučovat v komentářích vaše oblíbené knihy. ;)

2 komentáře:

  1. Doporučuji kouknout na knížku od Olivera Jefferse: Incredible book eating boy. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip. Kousek jsem projel na Amazonu. Obrázkových knížek není nikdy dost. :)

      Vymazat