pondělí 9. června 2014

The Walking Dead Larp

Po návratu z Polska jsem vyrazil na cestu ku Praze zahrát si vůbec poprvé v životě Larp. Tedy takové to pobíhání po lese v různých kostýmech a mlácení se klackama... :)

Cesta autem byla docela úmorná a i s pomocí GPS jsme docela bloudili (hlavně zpátky když mobil řekl "naschledanou" a exnul)... Je to prostě daleko a rozkopané dálnici jsme se chtěli vyhnout, takže bych hned na začátek článku doporučil pořadatelům dělat takové akce ideálně někde uprostřed republiky, ale zase chápu, že Praha je Praha. :)

Po příjezdu jsme se bohužel dozvěděli že dost velká část hráčů odřekla účast na akci pár hodin před začátkem a to i ti hrdinové, jenž se přihlásili na vedoucí role... Takovým lidem náleží čest a sláva! Já bych si ale připadal hodně hloupě...

Naštěstí byly organizátoři Sybrakos a JWK dost sehraní a dokázali skvěle využít všechny přítomné.

Jinými slovy byla akce dobrá. Já osobně jsem hrál sobeckou egoistickou přestárlou celebritu a strašnou svini (takže jsem se ani nemusel moc snažit :D) takže jsem ostatním přeživším - trestanci hrajícímu si na policistu, vojandě a jednomu feťákovy lezl pěkně na nervy. Bohužel se mi nepodařilo je přivést k tomu aby se navzájem pozabíjeli (tedy policajt a feťák - tzn. vojanda by zůstala jen pro mne :)) a brzy jsem přišel o obě ruce, takže jsem je nemohl ani zezadu podřezat. Bohužel.

Později mi ruce nahradila protéza ve formě Mjolniru, takže jsem mohl začít drtit lebky nemrtvých...

Líbilo se mi, že každá postava měla nějaké své tajemství, temnou minulost i nenávist a zároveň chtěla spolupracovat s ostatními... Jenže "hra na tým" padala ve vyhrocených situacích jako domeček z karet - při přepadu hordou nemrtvých anebo svinskými bandity dostal přednost vlastní život. Takže jsem jako ta nejméně populární postava zůstával často osamocen na pospas hladovým zombiím... A nutno říci, že na Vojandě jsem si nakonec rád pochutnal. :)

Po akci následovalo klasické posezení u táboráku, střelba s luku, diskutování a nocování... Bohužel nepřišla řada na noční zombie masakr, ale já osobně byl stejně úplně vyštavenej. Takže jsem se snažil najít vhodnou pozici v mém špatně postaveném příbytku na podivně tvarovaném terénu ale nedalo se, nakonec jsem odkráčel zdřímnout si na zadní sedadlo auta - moc pohodlná věc.

Moje ingame fotografie najdete zde: http://zombiekomunita.rajce.idnes.cz/The_Walking_Dead_Larp/
Web akce pak tadyhle: http://www.zombielarp.4fan.cz/




Žádné komentáře:

Okomentovat