středa 18. června 2014

Edge of Tomorow 3D

Akčních scifi velkofilmů není nikdy dost! Také bychom je mohli pomalu spočítat na prstech jedné ruky - nepřekonaná Hvězdná pěchota, zapomenutá Světová invaze či nepřiliš povedený Battleship anebo ten film s velkými roboty bojujícími s dinosaury a pokud bych šel ještě dál tak nesmím zapomenout ani na menší a kvalitní kousek jako je District 9. Jednoduše řečeno je tento žánr filmů (podobně jako zombie) opomíjen a do kin se dostane pomalu tak jeden kousek za rok.

Zrovna o Edge of Tomorrow jsem takřa nic nevěděl, neslyšel ani neviděl... O to víc pozitivně jsem byl překvapen.
 
Základní zápletka není nijak šíleně originální, prostě dostaneme drsně tvářího se hrdinu (Tom Cruise), který ve skutečnosti drsnej vůbec není, jenž dostane za úkol porazit zlé mimozemštany a k tomu všemu přidejte trochu humoru, lásky a zamíchejte z toho velmi kvalitní koktejl.
 
Film je tedy parádně zpracován a take odsejpá jako voda ve Vltavě. Ani chvíli jsem se nenudil a to je vzhledem k tomu, že se většinu filmu opakuje stejný děj stale dokola, opravdu co říct. :)
 
Navíc to byl můj první film ve 3D a ačkoliv jsem na tohle zpracování filmů neslyšel moc chvály - tak jsem si to užil. Šlo vidět, že autorům nešlo jen o pár laciných efektů ale všechno to do sebe pěkně zapadalo.
 
Zajít občas do kina je fajn a jsem rád, že to tentokrát padlo právě na tento film.
 
Co vy? Cítíte taky nedostat velkých akčních scifi? Anebo se vám tento žánr hnusí?
 

Žádné komentáře:

Okomentovat