pondělí 19. listopadu 2012

Achjo,

asi nejlépe vystihuje dnešní pocit...

Před rokem jsem psal test a dostal jsem z něj krásných 20/25. Dnes jsem ten test psal znovu. Pilně jsem se připravoval a studoval, nikoliv nárazově ale i průběžně - dokonce si troufám říct, že to tentorkát i chápu... očekával jsem tedy lepší, nebo aspoň podobný výsledek... Leč 13/25 mě krásně plesklo přes držku. 

Jasně udělal jsem tam pár drobných chybiček, a příklad jsem klasicky spočetl špatně... ale když jsem koukal, jak se test opravuje a body mizí i na dost pochybných věcech... tak si říkám, že jsem si mohl ušetřit mnoho námahy a dopadnou stejně bez přípravy a nebo si ten zápočet nechat uznat. Proč jsem to vlastně psal znovu? Protože jsem z druhé zápočtové písemky dostal minule neuvěřitelně málo bodů a chtěl jsem si to opravit... mno...

Vlastně se teď každý den připravuji do nějakého předmětu (mám jen tři), což jsem nikdy předtím nedělal a o to horší jsou mé výsledky... a vždy předtím jsem toho měl mnohem více a zvládal jsem občas uhrát i áčko či béčko. Nechápu.

Před týdnem jsem psal jiný test - opět příprava, několik doučování a nechání si vysvětlovat věci i několikrát... a šup mi tam sedm bodů. Můj mozek neumí počítat, já to vím a mnoho s tím neudělám, ale aspoň za snahu...

Aspoň, že to programování mi jde tenhle semestr docela od ruky. Což může být opět jen můj mylný dojem.

jsem na to asi starej, nebo bych se asi měl přestat úplně učit a konečně si začít užívat ten slavný studenský život - flákání, akce, chlastání, cestování, ignorování přednášek... třeba mi to pak půjde lépe, nebo budu mít aspoň na co vzpomínat. 

Vyplakáno, hluboce nadechnout a pokračovat v úsilí!

Žádné komentáře:

Okomentovat