čtvrtek 29. března 2012

Jak naštvat spokojeného zákazníka?

"Tím, že mu nabídnete obrovskou slevu.. na něco co si od Vás koupil před týdnem."

Nedávno jsem si záměrně koupil levnější variantu, protože předpokládám, že si za pár měsíců budu muset koupit ještě další s trochu jinými parametry. Horší varianta mě přišla na méně než polovinu té dražší. Skvěla cena. Funguje to podle mých představ. Byl jsem prostě spokojen... ale brzy mi od nich došel e-mail.

V něm se píše, že mají úžasnou nabídku! A opravdu úžasná je! Oni se rozhodly prodávat tu více než jednou tolik dražší variantu... za stejnou cenu jako tu horší! Opravdu měly tak nutkavou potřebu mi tohle napsat? To nemohly poslat jen lidem, kteří si u nich v poslední době nic nekoupily? Čímž by je jistě navnadily, protože to je, dle mě, opravdu bezkonkurenční. Naštvanost mě samozřejmě brzy přešla, ale přecejen už mám na obchod jiný pohled a nejspíše ho nebudu nadšeně doporučovat.

Navíc věřím, že až budu chtít další, tak se zrovna půl dne předtím rozhodnou cenovou politiku vrátit zpátky. To bych jim asi fakt hodil cihlu do výlohy. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat