sobota 9. října 2010

Tři týdny druhákem...

Tak předně řeknu, že matiku stále nemám rád a pořád se mi zní dělá zle, i když na podruhé se jí věnuji i ve volném čase, a mám pocit, že jsem některé věci už i pochopil. Podobné je to i s podnikovou ekonomií, kterou si na podruhé zatím docela dávám, ale raději se přesunu k novinkám...

Tím jsou pro mě počítačové sítě, protože v těch jsem měl docela zmatek, ale už se v nich začínám orientovat, jen ty desítky protokolů mi lezou krkem. Programovací techniky, jsou naopak docela v pohodě - v rámci toho, že by to měl být jeden z nejtěších předmětů, alespoň jak jsou prezentovány mezi studenty... momentálně mám např. za úkol vzít binárku bmp souboru a napsat program, který z těch jedniček a nul vytáhne rozlišení... Odborná angličtina je prostě odborná angličtina takže AI, OS, Sítě, programování atp. každou hodinu jiné téma - u zkoušky se pak tradičně losuje... Zajímavým předmětem jsem očekával počítačovou grafiku, přednáška fajn, ale cvičení mi přišlo pro lidi, kteří nikdy nic takového nedělaly - takto uděláme čtvereček :D ale kvůli různým problémům jsme zatím měli bohužel jen jedno, takže ještě nemůžu soudit - děláme vector, pak rastr, třidéčko a nakonec fractaly. A nakonec se přesunu k těm plně dobrovolným jako například Sociální komunikace a rétorika, který je docela zajimavý, nějaká ta teorie, cvičení a nakonec i dělání prezentací před ostatníma - je to takový odpočinkový předmět, ale myslím že fakt člověku něco dá a nakonec tu máme Marketingovou komunikaci, která je taky dobrá, posledně jsme probíraly corporate identity, loga, barvy a samožřejmně také komunikujeme a děláme na různých projektech.Takže po stránce volby předmětu jsem spokojen, tři lehčí a pět těžších je myslím dobrá kombinace. Co mě ale štve jsou prváci, je jich jak hub po dešti... všude tlačenice, všude není kam sednou, ale nejhorší je to na přednáškách, zvlášť když kolem vás (před i vedle) sedí pět lidí, kteří si celou dobu povídají, surfují na netu a řeší kdovíjaké kraviny a na přednášku se ani nepodívají... může mi někdo vysvětlit proč tam vlastně jsou? Jasně, jejich věc, ale mě to jejich otáčení, přeposílání netbooku - "Jé podívej se na to!" docela rušilo... ale moje chyba, že chodím na předměty s prvákama.. ale stejně se těším na další semestr, až bude zase klid... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat