pondělí 2. srpna 2010

Toy Story 3 a Vrahouni


A máme tady třetí "představovací" článek v řadě...

Toy Story 3
Všude byla k vidění různá chvála, tak proč si nezajít na pohádku, jejíž předcházející díly si pamatuji z dětství... a docela se mi líbila, hlavně ta část pro dospělejší publikum s pojena s diktátorstvím, obětovaní některých jedinců pro dobro jiných atp.. na skládce jsem měl dokonce i slzy na krajíčku (já sem strašně citlivej ;) ), ale úplný závěr (Andy-ho loučení s hračkami) byl strašně přehnanej, dlouhej, a trochu zkazil můj dojem... Ale jinak to bylo fajn, i animace mi přišla hodně dobrá ;)

Vrahouni
Na tento film jsem šel hnedka po TS3, a vůbec jsem nevěděl o co jde... vtipný začátek v letadle napovídal, že půjde o romatickou komedii, a docela se trefil... jen jsem ještě nikdy v romantické komedii neviděl tolik akce (a detail na jelení parohy prorvané skrz něčí břicho). Prostě mě to fakt překvapilo a dobře pobavilo, snad jen to vyvrcholení zápletky, bylo trošku přitažené za vlasy... ale dojem nepokazilo... možná, že kdybych si o filmu něco zjišťoval, byl by můj dojem jiný (na csfd, je to docela strhaný) a nejspíše bych na to nešel... ale takto můžu jen doporučit ;)

2 komentáře:

  1. Původně jsme chtěli jít, ale už to myslím, ve tři-déčku nedávaly.. :(

    OdpovědětVymazat