pondělí 16. srpna 2010

Dealextreme - obchod snů?

Možná, že jste už o něm také slyšeli - internetový obchod, s opravdu velkou nabídkou nejrůznější zboží, které vám pošlou přes celý svět zadarmo... rozuměj bez poštovného. A to i v případě, že předmět stojí méně než jeden dolar. Divné co? Ale opravdu to funguje!

Sám jsem se o k obchodu dostal, když jsem sháněl levný telefon, s velkým dotykovým displeyem na volání, smsky a čtení knih... Dlouze, jsem lítal po aukru... protože platit třeba 10k za něco co nepotřebuji, se mi nechtělo... jenže, jednoho dne jsem tam uviděl tabletPC.. a bylo rozhodnuto.. takže dnes mi jako mobil slouží Siemens s55 v dosti rozloženém stavu... Tablet jsem objednal právě z DX.com, a to už prvního července... nutno říct, že ho odeslaly až v sobotu 7.8... tedy o 37dní později.. v úterý jsem ho měl doma..

Tzn. nějakých 40dní, (byl jsem už nervozní, protože jsem dostal i několik zpráv o zabalení atp.) ale vysvětluji si to tím, že byl o tento tablet velký zájem, protože byl nový, a jen za pár dolarů navíc nabízel prakticky dvojnásobný výkon, než ty současné... více o něm, ale až jindy ;)

Takže to tak zřejmě neprobíhá vždy, dokonce jsem četl, že někomu dorazil balík i týden po objednání...

Nabídka je opravdu široká, od blbostiček do usb, kuchyňských potřeb, mobilů, obalů, až po vrtulníky... však, se zkuste mrknout sami: www.dealextreme.com

Já sám, si tam asi určitě zase někdy něco objednám ;)

13 komentářů:

  1. A kvalita onoho tabletu? Nerospadl se ještě...

    OdpovědětVymazat
  2. No, okraj na jedné straně asi zapomněly přilepit, ale jinak je v pohodě ;)... zatím mám jen krátkou dobu... chystám se na velkou recenzi - video.. tak to pak všechno uvidíš sám ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že po tom co jsem viděl iPad živě bych do jiného - byť podobného - zařízení nešel a radši našetřil 20K.
    Každopádně na recenzi jsem zvědavý.

    OdpovědětVymazat
  4. Já Ipad, bohužel ještě nepotkal... ale ono, záleží na tom co na tom člověk chce dělat... no, však uvidíš v recenzi, popíšu tam co nejvíc možností, ale i nedostatků.. třeba se ti pak zalíbí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda mě se ten tvůj tablet dost zalíbil a už pomale přemýšlím o koupi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já myslím, že za těch pár peněz to stojí... furt pracuju na té recenzi, ale asi nakonec nebude ve videu :(

    OdpovědětVymazat
  7. Co jsem si četl recenze na netu, tak je ten tablet pěknej shit, ale jsem zvědavej na tvou vlastní recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  8. Heh, ono jde o to jestli člověk na hračce za dvojku chce stříhat hd video, nebo dělat věci rozumné, navíc těch tabletů je strašná hromada a co jsem viděl ty české "recenze" - tak mě přišlo, že se to snaží co nejvíce shodit...

    nu počkej si na mou - objektivní recenzi, zrovna na ni pracuju ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj...Dnes jsem provedla objednávku. Vyplnila údaje, číslo karty, atd... A napsali mi, že objednávka neproběhla úspěšně, ať platbu provedu znovu. Nevíte o co se jedná, kde jsem mohla udělat chybu? Moc díky předem...

    OdpovědětVymazat
  10. Anonym: No, tak to se mi opravdu nestalo - odečetly Vám peníze? Jestli ne, tak bych se nebál akci zopakovat. Jestli ano, tak určitě napsat na podporu - klidně i vaší banky.

    OdpovědětVymazat
  11. Koukal jsem že připravují českou verzi dealextreme jsem zvedavej co tam vše bude ale podivejte se sami
    http://dx-czech.cz/

    zajimalo by me jak budou probihat obcody ma nekdo zkusenost ?

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat